محیط زیست جهانی

GLOBAL ENVIRONMENT

محیط زیست جهانی

GLOBAL ENVIRONMENT

تشکر و تذکر

 

خدمت همه خواننده های وبلاگ پارس نارسیس سلام عرض می کنم ،‌

خیلی خوشحالم که توانستم هر چند خیلی ابتدایی ،‌ اما وبلاگی  راه بیندازم که برخی مطالب روز دنیای محیط زیست را به تصویر بکشاند......... و از همه شما که در این راه من را با انتقاد و اعلام نظر  تشویق می کنید سپاسگزارم .

تشکر ویژه از دوستانی دارم که برایم در قسمت نظرات مطالب جالب و مفیدی می نویسند که از آنها به ویژه خانم یا آقای ؛؛ من همونم  آره همون که میدونی ؛؛ مجدد خواهش میکنم در صورتیکه مطلب مرتبط با محیط زیست می نویسند حتما منبع خبر را هم ذکر کنند تا بتوانم به راحتی اخبار زیست محیطی شما را نیز روی صفحه اصلی قرار دهم . ضمنا من اصلا نمیدونم شما کدومید؟!!

نظرات 1 + ارسال نظر
من همونم آره همون که میدونی چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:16

چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ
ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش
م م م م م م م م م م م م م م م

چشمتون بی بلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد