محیط زیست جهانی

GLOBAL ENVIRONMENT

محیط زیست جهانی

GLOBAL ENVIRONMENT

فراخوان برگزاری مسابقه جهانی عکاسی Changing Face of the Earth

گروه برنامه بین المللی علوم زمین سازمان علمی – آموزشی ملل متحد (یونسکو) در نظر دارد به مناسبت سال جهانی سیاره زمین ( 2008) و به منظور بالا بردن آگاهی مردم از سیاره ای که در آن زندگی می کنند، مسابقه عکاسی جهانی برگزار نماید.

این مسابقه در دو گروه سنی بین 15 تا 21 سال و همچنین 21 سال به بالا برگزار می شود. علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را با پیام مرتبط با چهره در حال تغییر زمین و یایکی از موضوعات زیر تهیه نمایند:

  • خاک – پوست زنده زمین ، کره زمین در دستان ما
  • آبهای زیرزمینی – به سوی استفاده پایدار
  • مخاطرات – کاهش خطر، افزایش آگهی
  • زمین و سلامت – ساختن محیطی امن تر
  • آب و هوا – تاریخچه ثبت شده در سنگها
  • ذخایر – به سوی استفاده پایدار
  • ابر شهرها – ژرفتر شدن، امن تر ساختن
  • ژرفای زمین – از پوسته تا هسته
  • اقیانوس – ژرفای زمان
  • خاک – پوست زنده زمین
  • زمین و زندگی – منشاء تنوع

آثار باید تا تاریخ 30 ژوئن 2008 به همراه فرم تکمیل شده موجود در نشانی الکترونیکی www.unesco.org/science/form.html به نشانی پستی و یا الکترونیک ذیل ارسال گردد:

 

Changing Face of the Earth Photo Contest

Editor, A World of Science

UNESCO,1 rue Miollis, Paris 75732, France

 

Email: photocontest@unesco.org

 

شایان ذکر است اسامی چهل نفر از عکاسهای برگزیده مسابقه در اکتبر 2008 در وب سایت یونسکو و مجله دنیای علم (A world of Science) قابل دسترس خواهد بود.

نظرات 19 + ارسال نظر
elyma جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:12 http://iran-history.blogsky.com

سلام و درود فراوان ....
من هم به عکاسی علاقمند هستم و هراز گاهی عکاسی میکنم ولی فکر کنم با این موضوع در تخصص من نباشد . راستی نرگس جان نتیجه ی نظر سنجی را در وبلاگم قرار دادم .
موفق باشید .....

سلام الیما
به هرحال سنگ مفت،‌ گنجشک مفت

سلام شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 http://www.caramia.persianblog.ir

با سلام و درود
وب خوب و جالبی دارید.فرصت شد به عکس شیر من هم سری بزنید..

سلام
خیلی زیبا نوشتید عشق مردانه را..

الیاس پهلوان شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 http://gerivan.mihanblog.com///

سلام
ممنون از حضورسبز شما .اطلاع رسانی خوبی دارید درارتباط مسائل مهم خصوصا زیست محیطی.

سلام
متشکرم

محسن تیزهوش شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 13:18 http://mohitezist08.blogfa.com

شعار روزجهانی محیط زیست در سال 2008


"عادت را رها کنید! به سوی یک اقتصاد کم کربن"

آشنای غریبه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:46

سلام خوبید؟
موضوعات خوبی انتخاب میکنید
میبینید حالا ممکنه یکیم پیدا بشه که آی دی شما رو داشته باشه .
موفق و سربلند باشید مثل همیشه

سلام، متشکرم از لطفتون
اما اومدید نسازیدا، خوب شد ازتون در خواست کردم یه نشونی از خودتون برام بگذارید.....
اما دوست خوبم، مطمئنم ما فقط آی دی مشابه داریم و شما از هر لحاظ که فکر کنید از من برترید..
با امید سلامتی روز افزون شما

امان صیادی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 http://www.shekar-tabiat.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدید و اظهار لطف نمودید

بابت اطلاع رسانیتون هم در این پست سپاسگزارم


موفق و پایدار باشید

سلام یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 13:58 http://shebhemadineh.blogsky.com

بسم رب الشهدا و الصدیقین
سلام
ایام فاطمیه و شهادت خانم فاطمه الزهرا(س) را به شما و تمام شیعیان اسلام تسلیت عرض می نماییم
از اینکه قدم نهادید و به وبلاگ شبه مدینه النبی آمدید کمال تشکر و قدردانی را داریم
حرفهای شما کاملا صحیح است
و از نظری که دادید سپاسگزاریم
امیدواریم شما هم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز و سربلند باشید
در ضمن چنانچه مطلبی یا سخنی دارید برای ما ارسال نمایید تا ما هم از مطالب شما استفاده کنیم
با تشکر

سلام
از حضور سبزتون در وبلاگم خوشحالم ... امیدوارم سربلند و موفق باشید

زئوس یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:07

سلام
خبر زلزله چین رو که حتما شنیدین
حیفم اومد که از بین رفتن بیش از ۳۰۰۰۰ انسان رو تسلیت نگم
ببخشید که به مطلبطون ربط نداشت خانم صفار

سلام
آفرین ،چه نکته سنج...بین این همه خبر ،‌ درگذشت این همه انسان که بخش وسیعی از محیط زیست بودن ، فاجعه بزرگیه...
اما کاش ما آدمها ،‌ا گر کاری برای مردگان از دستمون برنمیاد حداقل یه کم به فکر زنده ها می بودیم...
قابل توجه خود شما

هیلدا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:04

سلام..
خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم.... تقریبن میشه گفت تا حالا به همچین ««« وبلاگی»»» نرفته بودم.. حتمن از این به بعد سعی می کنم بیشتر بیام..
جواب کامنتتونم دادم...تو وبلاگم... امیدوارم قانع کننده باشه...
مرسی

سلام هیلدا جان
خونه خودته،‌ خوش اومدی

الهه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 http://iran-history.blogsky.com

الهه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 http://iran-history.blogsky.com

سلام ودرود ....
نرگس جان من نظر کارشناسانه شما را در وبلاگم قرار میدهم
(عصبانی نشو ) اگه خواستی نام و نشانت را ننویسم . نصیحت دوستانه : تو زندگیت محافظه کار نباش .
قربانت ....

سلام
از نصیحتت متشکرم
اما محافظه کاری اصلا اشکال نداره، و یه جاهایی تو زندگی لازمه
ضمنا گذاشتن یا نگذاشتن نظر من اصلا منفعت یا مضرتی برای من در پی نداره که بخوام در موردش محافظه کاری کنه، به خاطر این گفتم این کار رو نکن چون من اصلا در این خصوص صاحب نظر نیستم و افرادی مثل آقای مجابی و دکتر... صلاحیت انتشار نظرات رو دارند ... همین خانم خانما
بدرود

ژاله - ف چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 http://gorbeh-irani.persianblog.ir

ما هم سعی میکنیم شرکت کنیم...
لطفا نظر خودت را در مورد این عکسی که در وب لاگ گذاشته ام برام بنویس.. ممنون میشم...

زئوس پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:24

سلام خوبین؟ یه خبر در باره نشست زیست محیطی:
نشست بین المللی زیست محیطی کودکان ۸ تا ۱۸ سال ۲۱ کشور جهان در شهر کوبه ژاپن برگزار میشود که قرار است نتایج حاصل از این اجلاس به سران کشور های گروه ۸ تحویل داده شود
ضمن اینکه اجلاس محیط زیست گروه ۸ یکشنبه هفته اینده در کوبه ژاپن برگزار میشود

سلام ،‌متشکرم
عالی بود،‌خبر خوبی رو برام نوشتید،‌ که میتونم پیگیریش کنم

علیرضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 http://www.lvloridi.persianblog.ir

سلام گرینی!
من اون موقع هم وبلاگتو خونده بودم. اما یادم رفت که نظر بدم!‌
استادیوم ورزشهای آبی پکن برام خیلی جالب بود.
شاد باشی

سلام
چه بامزه.... گرینی
متشکرم

فرزاد ویسانلو پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 http://fveisanloo.blogfa.com

سلام و وقت بخیر. برای اولین بار با سایت شما آشنا شدم. مطالب جالب و قابل توجهی رو پیدا کردم. از اینکه روز بروز به تعداد حامیان محیط زیست پایدار اضافه میشه بسیار خوشحالم. ایران به وجود جوانانی مثل شما افتخار خواهد کرد.
موفق باشید.

سلام
مقدم سبزتون مبارک
متشکرم

دلخون دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:23 http://delnevshth.blogfa.com/

سلام
پاکبان محیط زندگی باشیم
با دلنوشته هایی تحت نام «زمین پاک آئین من و توست » و «لب ساغر» چشم براه حضور سبز شما هستم

بابای امیرپارسا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:31 http://8thmarch.blogfa.com

سلام . در مورد مسابقه تغییرات آب و هوایی، پسر من هم یک نقاشی فرستاد که همه آن از ایده تا نقاشی را خودش کشیده بود. من نقاشی ها را که مقام آورده بودند دیدم. فکر نمیکنم که این نقاشیها ایده اش از خود بچه ها باشد. بهرحال امیرپارسای ما با دقت و علاقه این نقاشی را کشید و چیزی که اهمیت داره اینه که واقعا دوستدار محیط زیسته.
موفق باشید

سلام بر بابا ، مامان و خود امیر پارسا
خوشحالم که گل شما هم با علاقه در این مسابقه شرکت کرد، روزهایی که این نقاشی ها از سراسر ایران به دستم می رسید با اشتیاق تمام همه اونها رو خوب دیدم و لذت بردم، اما افسوس میخوردم که نمیتونم به حتی یکی از اونها جایزه ای بدم، انتخاب برندگان در حیطه کار من نبود و همه رو دفتر برنامه محیط زیست ملل متحد انتخاب کرد..
امیدوارم روزهای درخشانی در انتظار شما و پسر گلتون باشه
متشکرم

ابوطالب ندری سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:11 http://www.parkgolestan.blogfa.com

درودبر شما
ممنونم سر زدید
لطفا در چند روز اینده عکسهای جدید و تکان دهنده ای از پارک بین المللی گلستان رو در خبرگزاری مهر یا در همین وبلاگ پارک بین المللی گلستان قرار می دهم ببینید و ببینید که ناجوانمردانی که با داشتن بیش از ۴۰۰ گوسفند و کسی با داشتن مسولیت نظامی ان هم با اسلحه غیر قانونی کلاشینیکف به شکار این وحوش بسیار مظلوم و ... امدند و زخمی کردند و البته خودشان توسط محیطبانان سخت کوش پارک در دل تاریکی شب دستگیر وکه ابتدا منکر شلیک گلوله ای شدند اما صبح فردا ماموران طی بازدید از منطقه متوجه دو لاشه ُ قوچ ۵ و ۷ ساله می شوند. البته بازهم اگر زخمی شده باشند معلوم نیست

حتما این گزارش تصویری رو ببینید و بخوایند و به ان بپردازید که چرا...؟ ...

Millicent دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 http://www.bing.com/

Holy shinzit, this is so cool thank you.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد