محیط زیست جهانی

GLOBAL ENVIRONMENT

محیط زیست جهانی

GLOBAL ENVIRONMENT

مجمع جهانی تالابهای آینده - ایران

کمتر از یک ماه به برگزاری مجمع جهانی تالابهای آینده به میزبانی ایران باقی مانده است و بیش از دوماه است که به طور مستقیم درگیر کارهای مقدماتی و دبیرخانه ای این اجلاس مهم می باشم که امیدوارم در پایان شاهد نتایج مثبت ملی و بین المللی در حوزه حفاظت از محیط زیست و نگاه ویژه به تالابها در سراسر جهان باشیم.

این اجلاس به مناسبت چهلمین سالگرد امضای کنوانسیون تالابها در شهر رامسر ایران و به منظور تبادل تجربیات کارشناسان ارشد و مقامات مسئول حفاظت از تالابها برنامه ریزی شده است و در این راستا طی دعوتنامه مشترکی از  طرف دبیرخانه کنوانسیون رامسر در ژنو و سازمان حفاظت محیط زیست ایران، از کلیه وزرای محیط زیست، جنگلداری و منابع آب جهان و همچنین نمایندگان دولتی و غیر دولتی متولی حفاظت از تالابها، به منظور شرکت در این همایش جهانی دعوت بعمل آمده است.  

                                        

حضور یکی از حاضرین در مراسم انعقاد کنوانسیون در سال  1971 یعنی  پروفسور " Mr. Eckhart Kuijken" کارشناس و محقق بلژیکی در امور حفاظت از تالابها و محیط زیست، انتخاب سه فعال زیست محیطی در سه سطح ملی، منطقه ای و بین المللی که خدمات ارزنده ای در حفظ و صیانت از تالابها بعنوان اکوسیستمهای زنده داشتند ، ارایه تجربیات، معرفی چالشهای پیش رو و برنامه های روبه جلو در نگهداری از تالابهای جهان و حضور وزیران و مقامات عالیرتبه بین المللی طی یک روز اجلاس اصلی در تهران درتاریخ 5 مارس 2011 (14 اسفندماه 1389) از مهمترین رویدادهای این اجلاس خواهد بود.

بازدید از سایت رامسر و جاذبه  های طبیعی و زیست محیطی این شهر زیبا در روز 6 مارس (15 اسفندماه ) برنامه پایانی این مجمع مهم جهانی خواهد بود.  

سایت رسمی اجلاس :

www.40ramsar.com

نظرات 22 + ارسال نظر
بهار شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:04 http://ellham.blogfa.com

سلام گل نرگسم
خوبی عزیزم؟
من امشب یه سر رفتم امامزاده صالح و باور کن یکدفعه اونجا یادت کردم نمیدونم چی شد که یه تعداد از بچه ها اومدن تو ذهنم اما من همه را دعا کردم اگه قابل باشم
منم حلول ماه ربیع را خدمت شما تبریک میگم
نمی دونی که چقدر خوشحال میشم وقتی میام و کامنتت رو میخونم بازم ازت ممنونم

سلام عزیزم
گل بهاری ، زیارتت قبول
من هم همیشه منتظرتم

سید وحید شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:17

سلام
خدا رو شکر آپ جدید رو هم دیدیدم


به فاضلاب صنایع
زباله و پسامند
کمر به ذلت آب و
زمین خود بستیم
به هیچ چاه عمیقُ رود و دریاچه
نداده ایم امان و
چشم خود بستیم
هوای پاک دهاتم
برفته است از یاد
از این هوای مه آلود و پر ز بو ، خستیم
زباله های کثیف ِ
رادیو اکتیو
به جنگ عمق حیاتند و
ما چه بد مستیم
سموم ضد حیات و
فریب نوترکیب
بسا که نظم وجودی
بدین نمط شُستیم
فغان ز این همه بطری و
ظروف بد مصرف*!
به صبح وشام، مشمّا و نایلونی دستیم
بشر رفاه طلب کرد و
کبرو خودستایی کرد

سلام
وای، چه شعره بامزه ای،‌همیشه حسن انتخاب دارید
متشکرم

alireza یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 http://www.alireza-roshani.blogfa.com

سلام چگونه اید؟
اشنای غریبه؟
راستی امشب زیاد حوصله ی شوخی ندارم.پس ببخش و بیا اپمو بخون...
منتظرم

سلام
خوب بیدیم
حالا کی گفته که شوخی کنی،‌ سنگین باشی بد نیستاااااااا

حسین یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:34 http://www.jomehaye-entezar.blogfa.com

سلام علیکم.
تعداد صلوات شما ثبت گردید التماس دعـــــا دارم
یا علی مدد

سلام
متشکرم از قبول زحمت
برای من هم دعا، خیلی زیاد

مظفرپور دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:53

سلام خانم صفار
ممنوم از ابتکار شما و همکارانتون. ما هم در این سوی دنیا می کوشیم کنفرانس موفقی برگزار شود. محیط زیست یکی از مهمترین موضوعات بین المللی امروز است و خوشحالم که شماها تلاش دارید جمهوری اسلامی ایران را در این زمینه اثرگذار نشان دهید. مخصوصا بحث تالابها بحث نسبتا منزوی است و امیدوارم بتوانید پوشش خبری خوبی هم به کارتان بدهید. در ضمن وباگتون هم زیبا است.

سلام جناب مظفرپور
متشکرم
البته ابتکار من که اصلا نبوده و خودم هم کلا مخالف چنین خرجهایی هستم
اما تمام تلاش سازمانیم رو میکنم که حداقل آبروی کشورم حفظ بشه و با انجام درست وظیفه ام به نتایج مثبت برسیم
امیدوارم فرصت کنم مطلب خوبی پس از برگزاری اون بگذارم

متشکرم از حضورتون

بهار دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:37 http://ellham.blogfa.com

سلام عزیزم
دلم برات تنگ شده بود
اومدم یه سر ببینمت و برم
همیشه سبز باشی

سلام گل بهاری
مرسی گلم
میام پیشت
سرم کمی زیاد تاقسمتی ........ شلوغ

مظفرپور سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:00

البته منظورم را بگذارید شفاف تر بیان کنم. خوب است ما در این نشستها مطلبی از دیگران فرابگیریم. متاسفانه ما معمولا دنبال تعلیم هستیم تا تعلم.!

سلام
البته من بسیار خوش بین هستم،‌ و امیدوارم آموزه های بسیار بسیار خوبی از تجربیات چند نفر از فعالین زیست محیطی در این اجلاس داشته باشیم
تشکر

بهار سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:23 http://ellham.blogfa.com

سلام گل نرگسم.
قربون اون دل مهربونت که سه سوته جواب میدی
کجا ایشالاه ؟ نری اونور آب موندگار شی ،دیگه سراغی ازما نگیری؟
سفر به خیر عزیزم
مارو فراموش نکن
ایشالا همه کاراتم ردیف میشه
تو میتونی من میدونم که میتونی یعنی خانمها هرچه را که اراده کنند به طرفت العینی بدست خواهند آورد.
سبز باشی و استوار .مواظب خودت باش گلم .بای

سلام گل بهاری
هرچند توی وبلاگ خودت جواب دادم
اما اینجا هم مینویسم که بدونی هیچ محبتی بی جواب نیست
سوغاتیت هم محفوظ
اما گلم از کجا معلوم که بخوام برم خارجه؟

آدرس بده که یه نیمچه کامیون سوغات دارمااااااااااااااا

بهار پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 http://ellham.blogfa.com

سلام سلام صدتا سلام
چه انرژی مثبتی به آدم میدی نرگس جونم
مرسی گلم
دعا میکنم همیشه شاد باشی و آسمان سهم تو باشه

سلام
گل بهاری، بمب اتم رو از روی من ساختن عزیزم... باور نداری از 118 بپرس

ایرج پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:30 http://eiraj.blogsky.com

سلام

من ایرج

پسری از تبار برف

اپم

و منتظر حضورگرم شما



$$$_______________________________$$$$$

__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨



سلام
متشکرم از قراردادن این همه دلار در داخل یک پروانه زیبا

بهار جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 http://ellham.blogfa.com

سلام عزیزم
بنده متولد22 بهمن ماه هستم
و دقیقا امروز تولدمه
و ازینکه انقدر به من لطف داری و اومدی بهم تبریک گفتی
خیلی خیلی خوشحالم و ازت ممنونم
فک کردم هیشکی منو دوس نداره
ولی وقتی اومدم تو وبلاگم، دیدم همه دوستان بهم تبریک گفتن
آخ که نمیدونین چقدر دوستتون دارم (به قول میثمک :آیکون یک بهار ذوق زده )

سلام
ووووووووووووووی، تولدت مبارک خانم بهار
انشالله که خوشبخت و سلامت باشی تا همیشه

نگین(باران ستاره ها) جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:50

سلام نرگس جون اخه چرا فکر کردی شعر دومی که همش اشکال قافیه داره رو من گفتمشعر اولی واسه من بود یعنی خیلی بد بود؟

سلام نگین جون
باور کن که من بی تقصیرم
آخه من شعر نوفهمم چی چی بید

نگین(باران ستاره ها) شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:54

بیب بیب بیب… فکر کردی بوقه؟ نه بابا! می خواستم بگم: بی برو برگرد دوستت دارم!

دست شاعره محترمه، پروین بانو درد نکنه

بهار یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:36 http://ellham.blogfa.com

برو مسافر من ، برو سفر سلامت
اینو بدون که بهار ، نکرد به دوریت عادت
دلم برات تنگ میشه ،نری واسه همیشه
دل بهار نازکه ، میشکنه مثله شیشه
ای گل نازنینم ، منتظرت می مونم ،
برو خدانگهدار ، نرگس مهربونم
تقدیم با عشق و احساس در شب ولنتاین به عشق خودم نرگسی.
نرگس پس برو زود بخواب تا صبح زود باید بری خواب نمونی خدانکرده.
مواظب خودت باش
این شعرو توی وبلاگ میثمک هم برات گفتم چون اونجا جات خیلی خالی میشه پس زودتر برگرد

سلااااااااام دوستم
حیفم اومد تأییدش نکنم آخه به این خوکشلی و گشنگی کی برام شعر می تونست بگه..
مرسی گلم

alireza دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 http://www.alireza-roshani.blogfa.com

سلام خوبی؟
ولنتاینت مبارک...
مگه اونطوری دلخوشی کردن ایرادی داره؟
راستی اپم.نمیخوای بیای؟

صهبا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:51 http://www.sahba44.blogfa.com

سلام دوست خوبم
موفق باشی . ما را هم بدعوتید میاییم ها اااااااااااااا
ما شکسته نفسیم

سلام
شما روی سر من جا داری صهبا خانوم

نگین(باران ستاره ها) سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:31

سلام عزیزم رفتی مسافرت ایشاا... سفر بی خطر دلمون واست تنگ میشه

سلام نگین جون
یه توقف یه روزه دارم و دوباره میرم
دل من هم واسه شما خوشگل خانومها تنگ شده

alireza پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 http://www.alireza-roshani.blogfa.com

سلام.خوبین؟
یه وقت سر نزنیااااااااااا
باشه؟
کجایین؟
نکنه مسافرتی؟
آپم و دعوتی.حتما بیا چون باید بیای... نمیتونی دعوتمو رد کنی...

سلام
چقدر غر میزنی
اومدم بابا جان

نگین(باران ستاره ها) یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 http://www.negin8864.blogfa.com/

سلام نرگس جون خوش اومدی خانم خسته نباشی

سلام عزیزم
ممنون
هرچند که الان هم نزدیک شما نیستم

نگین(باران ستاره ها) دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 http://www.negin8864.blogfa.com/

امشب سخن ازجان جهان بایدگفت / توصیف رسول(ص) انس و جان باید گفت
در شـــــام ولادت دو قــطب عالم / تبریک به صــاحب الزمان (عج) باید گفت . . .

میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) تهنیت باد[گل]

به شما هم مبارک نگین جون

دوستدار محیط زیست دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:46

سلام
پیگیر اخبار برگزاری جشن چهلمین سالگرد کنوانسیون رامسر بودم با این پست روبرو شدم .
متاسفانه باید بگویم با این روند نه تنها حفط آبرو نمی کنید بلکه آبرو ریزی هم می کنید.
قطعا شما تصمیم گیرنده نیستید ولی اگر در دبیرخانه حضور دارید اثر گذار باشید ئ اگر نیستید. لطفا تبلیغ الکی نکنید.

سلام
البته خبر خاصی نسبت به برگزاری این مراسم درجریان نیست و معلومه که شما یکی از همکاران در سازمان هستید
خدمت شما باید عرض کنم من بیش از آنچه وظیفه ام بوده مخصوصا برای حفظ آبروی ملی انجام داده ام و خواهم داد، هرچند که هیچ وقت یک دست صدا نداشته، به هر حال نه تصمیم گیرنده ام و نه مبلغ، لطفا خصمانه برخورد نکنید، ضمنا عینک بدبینی نسبت به دیگران رو هم از روی چشم بردارید.

فاطمه جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 http://ardestany.blogfa.com

به زیبائی بیاندیش ، نه برای انگیزش ، که در جهت تعالی . زیبائی به هر جا آرامش می آورد ، چه دست ساز انسان چه طبیعی.( پاول ویلسون )

سلام نرگس جان....خوبی گلم؟؟ اومدم احوالپرسی امیدوارم که مشکل کمرت رفع شده باشه... از خداوند میخوام تا همیشه تندرست و سالم و شاد و موفق باشی عزیز دل.


آپم و از حضورت خوشحال میشم[گل][گل]

سلام فاطمه خانم
خوشحالم که دوباره حضورتون رو حس میکنم
خوبم با دعای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد